Reklamácia
Niečo sa pokazilo? Spoločne to vyriešime. Dajte nám o probléme vedieť pomocou reklamačného formulára:
Ak ste dostali poškodený tovar alebo ak tovar prestal fungovať tak, ako má, počas záručnej doby, neváhajte nás kontaktovať, aby sme vyriešili vašu reklamáciu.
Môžete sa na nás obrátiť aj v prípade, že máte záujem o pozáručnú opravu impulzných plotových zdrojov, ktoré ste si u nás zakúpili, alebo ak máte záujem o naostrenie nožov do strihačov.
Pre všetky tieto prípady sme vám k dispozícii aj na e-mailovej adrese info@ketris.cz alebo na telefónnom čísle 530 511 022 (po-pia 7:00-15:30).
Adresy pre zasielanie tovaru na reklamáciu
Tovar na reklamáciu môžete odovzdať osobne v niektorej z našich kamenných predajní alebo ho môžete zaslať akýmkoľvek spôsobom, aby nedošlo k jeho poškodeniu alebo znečisteniu počas prepravy, spolu s vyplneným reklamačným protokolom na našu centrálu v Brne:
KETRIS, s.r.o.
Škrobárenská 485/14, 617 00 Brno
Tel.: 530 511 022
E-mail: info@ketris.cz
Pri zasielaní tovaru prosíme:
- odovzdať tovar čistý, v originálnom obale alebo v obale, ktorý dostatočne ochráni tovar počas prepravy - v opačnom prípade môže byť účtovaný príplatok 10 EUR s DPH alebo tovar nemusíme vôbec prijať,
- doručiť reklamovaný tovar osobne alebo akoukoľvek doručovacou službou na adresu e-shopu v Brne,
- na etiketu s reklamovaným tovarom je vždy potrebné viditeľne napísať číslo reklamácie z vyplneného reklamačného formulára,
- neposielajte zásielku na dobierku, takéto zásielky nemôžeme prijať.
Vybavenie reklamácie online
Ak má doručený tovar na prvý pohľad zjavnú vadu, môžete využiť náš online reklamačný proces.
Tovar si čo najpresnejšie odfoťte, aby ste videli celý tovar, jeho označenie (etiketu) a detail závady. Z fotografií musí byť jasné, o aký tovar ide a aká je jeho vada. Tieto fotografie spolu s popisom závady a číslom faktúry zašlite na našu e-mailovú adresu: info@ketris.cz. Následne vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na ďalšom postupe vybavenia reklamácie.
Postup vybavenia reklamácie
Hneď po prijatí zásielky vás budeme informovať e-mailom. Čo najskôr preveríme situáciu a do 3 dní od prijatia/prevzatia balíka vás budeme informovať o spôsobe vybavenia reklamácie. Na vybavenie vašej reklamácie máme 30 dní, ale snažíme sa, aby bol čas vybavenia čo najkratší.
Reklamačný poriadok
- Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu skontrolovať dodaný tovar a do 5 dní informovať predávajúceho o prípadných zistených závadách.
- Kupujúci je povinný písomne (e-mailom) oznámiť predávajúcemu prípadné vady do 5 dní od prevzatia tovaru. V písomnom oznámení musí kupujúci uviesť zistené vady. Opísať, o aké vady ide a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie kupujúci zašle na adresu info@ketris.cz.
- K reklamácii musí byť priložená kópia faktúry a doklad o dodaní a zaplatení tovaru, ktorého vady sú reklamované.
- Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky výrobkov, funkčných vlastností a škody z neodborného používania výrobkov, ako aj za škody spôsobené chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje poskytnutá záruka.
- Predávajúci sa zaväzuje do troch dní odo dňa doručenia reklamácie informovať zákazníka o spôsobe vybavenia reklamácie.
Práva a povinnosti vyplývajúce z vadného plnenia sú podrobnejšie popísané v Obchodných podmienkach.
Často kladené otázky:
Čo ak je balík pri doručení kuriérom viditeľne poškodený?
Ak je poškodenie viditeľné na prvý pohľad, odporúčame, aby ste balík vôbec neprevzali a kuriér ho vrátil na našu adresu. Budeme radi, ak nás o neprevzatí balíka budete informovať e-mailom na info@ketris.cz a následne sa dohodneme na najlepšom možnom riešení situácie.
Otvoril som balík a obsahuje poškodený tovar - čo teraz?
Ak ste dostali balík od kuriéra GLS alebo kuriérskej služby (alebo ste si ho vyzdvihli na mieste doručenia) a po jeho otvorení ste zistili, že tovar je poškodený, okamžite si balík odfoťte (bez ďalšieho rozbaľovania) - dôležité sú pre nás fotografie celého balíka, poškodenia na balíku, spôsobu balenia tovaru v balíku a fotografia štítku na balíku, aby sme ho mohli bez problémov prečítať - a tieto fotografie nám zašlite na náš e-mail info@ketris.cz. Aby sme mohli rýchlejšie vybaviť vašu reklamáciu, uvítali by sme viac týchto fotografií - viac je lepšie ako menej.
Hneď potom sa s vami môžeme spojiť a dohodnúť sa na ďalšom postupe riešenia.