Výmena a vrátenie tovaru
Niektorý z produktov vám nesedí? Nevadí. Jednoducho ho vymeňte alebo vráťte. Online, zadarmo a počas chvíľky.
Prevedieme vás výmenou a vrátením tovaru v štyroch jednoduchých krokoch
- Prihláste sa do svojho účtu. Nie ste registrovaní? Nevadí, objednávku načítate pomocou jej čísla.
- Vyberte produkty, ktoré chcete vrátiť alebo vymeniť. Iná veľkosť či farba? Úplne iný produkt? Nie je problém.
- Skontrolujte, doplňte poznámky a číslo účtu, kam vám vrátime prípadný preplatok.
- Odošlite nám balíček - môžete využiť dopravu od nás alebo ľubovoľnú inú cestu.
Na co se nás často ptáte?
Ako a kam môžem tovar vrátiť?
Nepoužitý tovar u nás môžete vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu. Vrátenie tovaru je ľahké. Stačí vyplniť online vratkový formulár. Po jeho vyplnení sa vám zobrazia adresy, kam môžete tovar na vlastné náklady zaslať. Tovar môžete tiež vrátiť osobne na akúkoľvek z našich kamenných predajní. Tovar prosím odovzdávajte na vrátenie nepoužitý av pôvodnom obale. Ďakujeme!
Za ako dlho mi budú vrátené peniaze?
Akonáhle k nám tovar dorazí, len skontrolujeme, či nie je nejakým spôsobom poškodený, a pokiaľ je v poriadku, peniaze vám vrátime na zadaný bankový účet čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od doručenia/vyzdvihnutia balíka.
Je možné si vrátený tovar vymeniť za iný produkt z e-shopu?
Výmena tovaru samozrejme možná je. Prejdite do online formulára na vrátenie a výmenu tovaru a potom už sa len riaďte inštrukciami na výmenu tovaru, ktorý sa vám zobrazí vo formulári. Doplatíte len prípadný rozdiel v cene, v prípade preplatku vás formulár naopak vyzve na zadanie čísla účtu, na ktorý vám čiastku vrátime. Pre výmenu tovaru platia napospol rovnaké pravidlá ako pre vrátenie. Tovar, ktorý vraciate, musí byť nepoužitý av pôvodnom obale. Ďakujeme!
Ako vrátiť nadrozmernú zásielku, ktorá sa nedá zaslať klasickou balíkovou dopravou?
V prípade odstúpenia od zmluvy bez udania dôvodu v zákonnej lehote 14 dní, pri tovare ktorý nemôže byť pre svoju povahu vrátený obvyklou poštovou cestou, znáša náklady na vrátenie tovaru kupujúci (zákazník). Vrátenie tohto tovaru môže zaistiť predávajúci, avšak na náklady kupujúceho. Náklady vzniknuté na základe vrátenia tovaru od zákazníka k predávajúcemu, v prípade bežne využívanej paletovej dopravy predávajúcim, sa budú rovnať sume pôvodne fakturovanej pri dodaní tovaru zákazníkovi.
Tzn. Pokiaľ sa rozhodnite odstúpiť od kúpnej zmluvy a vrátiť zásielku, ktorú nie je možné zaslať bežnou balíkovou dopravou, budeme Vám za spätné vyzdvihnutie fakturovať rovnakú čiastku za dopravu ako pri dodaní tovaru.
Aký tovar nemôžem vrátiť?
Odstúpenie od zmluvy a následné vrátenie tovaru nie je možné pri tovare, ktorý je vyrobený na mieru, pokiaľ sa jedná o tovar, ktorý je dodávaný v uzavretom či zatavenom obale, ktorý bol z tohto obalu kupujúcim vybratý a z hygienických dôvodov ho nemožno do tohto obalu vrátiť, alebo pri tovare podliehajúcom rýchlej skaze.